Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen van WhistleWood. Staat jouw vraag er nu niet tussen? Neem dan even contact met ons op en wij geven je binnen 24 uur antwoord.

Bestellen bij WhistleWood is heel simpel. Zodra je besloten hebt wat je wilt kopen klik je op de knop ‘in winkelmand’ vervolgens wordt het product aan je winkelmand toegevoegd. Wanneer je hier op klikt zie je een overzicht van je bestelling, als alles klopt klik je op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’. Hier voer je jouw gegevens in en klik je op de knop ‘bestelling plaatsen’.

Automatisch wordt het betaalproces dan gestart en kan je afrekenen, vervolgens ontvang je een bevestigingsmail en gaan wij jouw bestelling verwerken en versturen.

Bij een bestelling in de webshop van WhistleWood hoef je nooit verzendkosten te betalen. Over het algemeen wordt voor de verzending gebruik gemaakt van de pakketservice van Postnl, maar mocht je nu in de buurt wonen van een van onze werknemers dan komen we het persoonlijk even langs brengen.

Wij doen ons best om alle bestellingen dezelfde dag nog te verzenden waardoor jij je bestelling al binnen 1 a 2 werkdagen in huis kan hebben. Duurt het wat langer? Neem dan even contact met de klantenservice op, dan bekijken we direct wat er aan de hand is.

Heb je een product bij WhistleWood gekocht maar wil je deze ruilen voor een ander product of retourneren? Geen probleem, tot 14 dagen na ontvangst van het product kan je het zonder opgaaf van reden terug sturen.

Het enige wat je hoeft te doen is er een melding van te maken via het contact formulier en het product zo ver mogelijk in originele staat en verpakking terug te sturen naar de vestiging in Utrecht. De adresgegevens vind je hier. De kosten voor het retourneren bedragen circa €8,- en zijn voor kosten van de klant.

Het aankoopbedrag wordt vervolgens 14 dagen na de melding teruggestort op je rekening. Wanneer er schade of slijtage is ontstaan door het uitproberen van het product dan zal dit in mindering worden gebracht van het aankoopbedrag .